تربیت کودکان

آموزش اصول تربیت صحیح کودکان

تربیت کودکان

آموزش اصول تربیت صحیح کودکان

بایگانی
  • ۰
  • ۰

معمولا کودکان با نقاشی ساده خانه، پرندگان، حیوانات، توپ، کوه و … شروع می شود. در این مطلب با آموزش تصویری و گام به گام نقاشی 3 نمونه خرس برای کودکان در خدمت شما هستیم. همچنین فیلم اموزشی نقاشی خرس که در ابتدای متن برای شما قرار داده ایم می تواند مهارت کودک شما را در کشیدن نقاشی خرس بالا ببرد و کودکان عزیز با دیدن این ویدیوی آموزشی و الگو برداری از آنها قادر خواهند بود نقاشی های زیبایی از این حیوان دوست داشتنی بکشند.

با این که کودکان در سنین خیلی کم قادر به کشیدن نقاشی هر چند ساده و گاهی بی مفهوم هستند اما با ورود به مرحله مهد کودک و پیش دبستانی، نقاشیهای آنها نیز معنا و مفهوم واقعی تری به خود می گیرد. مربیان این مراکز آموزشی، با استفاده از شیوه های جذاب، نقاشی های مختلفی را به کودکان یاد می دهند تا آنها را طراحی کنند و در نهایت نیز با رنگ کردن آنها جلوه زیباتری به آنها دهند و اینگونه مهارت آنها را در هنر نقاشی تقویت می کنند.

1- آموزش نقاشی خرس پاندا:

Ù?Ù?اشÛ? خرس۹

1- آموزش نقاشی خرس کودکانه:

خرس۹

3- نقاشی خرس مهربان کودکانه:

...

برای مطالعه ادامه متن بر روی لینک اصلی زیر کلیک کنید:

آموزش تصویری و گام به گام نقاشی خرس برای کودکان

  • ۹۸/۰۶/۱۶
  • setareh heidari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی