تربیت کودکان

آموزش اصول تربیت صحیح کودکان

تربیت کودکان

آموزش اصول تربیت صحیح کودکان

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آنچه که در این مطلب مشاهده می کنید آهنگ زیبا و شاد کودکانه « خوشحال و شاد و خندانم» می باشد که همه کودکان علاقمند به یادگیری آن هستند.

Ø¢Ù?Ù?Ú¯ Ú©Ù?دکاÙ?

آهنگ خوشحال و شاد و خندانم یکی دیگر از کارهای ماندگار و شاد برای خردسالان و کودکان می باشد که توسط هنگامه یاشار اجرا شده بود و این آهنگ نمایی از دنیای شاد و رنگارنگ کودک می باشد که روحیه شادی را در بین بچه ها ترویج می کند و همچنین برای خیلی ها جزیی از خاطرات کودکی آنها می باشد.

در این قسمت هم متن این شعر را برای کوچولوهای شما قرار داده ایم.

خوشحال و شاد و خندانم

قدر دنیا رو می‌دانم

خنده کنم من

دست بزنم من

پا بکوبم من

جوانم….

در دلم غمی ندارم

زیرا هست سلامت جانم

...

ادامه متن را در لینک زیر بخوانید:

دانلود رایگان آهنگ خوشحال و شاد و خندانم با بهترین کیفیت ممکن

  • ۹۸/۰۶/۱۶
  • setareh heidari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی